Esztétikus
Fogszabályozás

A fogszabályozás célja az esztétikus mosoly mellett a megfelelő, stabil rágófunkció létrehozása mind gyermekeknél, mind felnőtteknél. Kiemelt fontosságú számunkra, hogy a fogszabályozást követően a végeredmény tartós legyen, és stabil rágófunkciót hozzunk létre. Ennek az egyik legfontosabb eleme a megfelelő állkapocsízületi pozíció meghatározása, hiszen, ha a fogak mozgatása nem az állkapocsízület számára kényelmes helyzetbe történik, előfordulhat a fogak visszarendeződése, vagy akár állkapocsízületi problémák is kialakulhatnak.

A fogszabályozás előszőr egyéni állapotfelméréssel, fogszabályozási konzultációval kezdődik, majd lenyomatok, fotók, röntgenfelvételek készülnek a megfelelő kezelési terv felállítása érdekében.

A tökéletességre
törekszünk

Fogtömés

Szuvas, lyukas fog hideg-meleg érzékenységtől a kínzó nagy fájdalmakig okozhat panaszokat.

Implantátumok

Szájsebészet

A nem megmenthető fogakat, foggyökereket el kell távolítani, mert súlyos szövődményeket, gyulladást, gócot okozhatnak.

Fogfehérítés

A fogfehérítést megelőzően minden esetben javasolt a professzionális fogkőeltávolítás, tisztítás.