Hogyan ütemezzem a következő fogászati ellenőrzést?
Egyszerűen hívjon minket! Munkatársaink örömmel segítenek Önnek a következő fogorvosi ellenőrzés ütemezésében. Ha Ön új beteg, kérjük jelezze, és mi minden információt megadunk az első látogatásához.
Mikor cseréljem a fogkefém?

A fogkefék elhasználódnak, különösen, ha naponta kétszer két-három percig mos fogat. Azt javasoljuk, hogy felnőttek és gyermekek háromhavonta cseréljék ki a fogkeféjüket. Ha elektromos fogkefét használ, feltétlenül olvassa el a használati utasítást, mert előfordulhat, hogy nem kell olyan gyakran cserélnie a fogkefefejeket. Az ínybetegségben szenvedő betegeknek javasolt, hogy négy-hat hetente cseréljék le a fogkefét, hogy megakadályozzák a baktériumok terjedését.

Fogmosás után öblítse le a fogkefét forró vízzel a baktériumok elpusztítása és a sörték tisztán tartásáért. Ha beteg volt, mindenképpen cserélje ki a fogkefét a lehető leghamarabb.

Milyen gyakran mossak fogat?

Naponta legalább kétszer mosson fogat. A fogmosás megőrzi a fogak, az íny és a száj tisztaságát és egészségét, eltávolítva a baktériumokat okozó lepedéket. Azt is javasoljuk, hogy a fogmosás során használjon lágy sörtés fogkefét és fluort tartalmazó fogkrémet. Legalább egy percet töltsön a felső fogakon, egy percet pedig az alsó fogakon, és ne felejtse el megmosni a nyelvét; ez ugyanis segíti a friss leheletet.

Mi az ínybetegség?

A fogágybetegségnek is nevezett fogínybetegséget leginkább azok a lepedék és baktériumok felhalmozódása okozza, amelyeket nem kezelnek korai stádiumban. A parodontális betegség egyéb okai közé tartozik a dohányzás, a fogcsikorgatás, egyes gyógyszerek és a genetika. Az ínygyulladás az ínybetegség kezdeti szakasza, és ha időben kimutatják akkor kezelhető. A kezeletlen ínygyulladás ínybetegséggé válhat, a fejlett ínybetegség fog- és csontvesztéshez vezet. Rendszeres fogmosás és félévenkénti fogorvosi látogatás segít megelőzni az ínygyulladást és a parodontális betegség súlyosabb eseteit.

Miért alakul ki a kellemetlen szájszag?

A kellemetlen szájszag kialakulhat többek között, az elhanyagolt orális higiénia, valamint egyéb fogászati betegségek, mint például a periodontitis, vagy a lepedékképző baktériumok felszaporodása és lerakódása miatt. Javasoljuk a teljeskörű szájhigiénés kezelést, szükség szerint képalkotó vizsgálattal történő alapos kivizsgálást.

Mi okozza a "fogcsikorgatást"?

A fogcsikorgatást általában a stressz és néha genetikai tényezők is okozhatják. Egyértelmű tünete a fogak csiszolódása, ill. az állkapocsizületi fájdalmak, az izület kattogása. Javasoljuk a lenyomat alapján készülő éjszakai sín készítését a fogak és az izület védelme, ill. megkímélése érdekében.

Amalgám, vagy kompozit tömés?

Az amalgámtömés már a múlté. Teljesen fogszínű, fényre kötő tömőanyagokat alkalmazunk, melyek annyira esztétikusak, hogy a környezetükbe teljesen beleolvadnak és szinte észrevehetetlenek.

Mi kell tudni a fogászati implantátumról?

A műtétet megelőzően szükség van klinikai és radiológiai (CT) vizsgálatra, ill. elhagyhatatlan a kórelőzmény felvételére.

Nem minden esetben végezhető el az implantátum behelyezése, így például súlyos cukorbetegség, vagy krónikus ínygyulladás esetén nem, ugyanakkor a legtöbb ember alkalmas az implantációra, ha a csont mennyisége és minősége megfelelő a befogadásra.
Ha a csontkínálat nem megfelelő, akkor az implantátumot befogadó csont mennyiségét növelhetjük különféle csontpótló eljárásokkal.

Van altatásos fogászat?

A Royal Dental Stúdióban altatásban végzett műtétekre is van lehetőség, azonban helyi érzéstelenítésben is teljesen fájdalommentes kezelések végezhetőek.

Hogyan történik a fogorvosnál a fizetés?

Rendelőnkben készpénzzel és bankkártyával is fizethet.

Kezelés esetén ingyenes állapotfelmérés és konzultáció
Kedvezményes implantátumok
CAD/CAM technológiával készült cirkónium és fémkerámia rögzített pótlások
Teljes és részleges fix és kivehető pótlások