Professzionális
Fogkőeltávolítás

Az esztétikum mellett elengedhetetlen a rendszeres professzionális fogtisztítás és fogkőeltávolítás, hiszen fogaink, fogínyünk egészsége is nagymértékben függ attól, hogy mennyire figyelünk állapotukra.

A megfelelő szájhigiénia fenntartásával csökkenthető a különböző fogászati problémák kialakulása. A fogkő a fogainkra rakódott lepedékből alakul ki, elsősorban olyan helyeken, ahol a tisztítás nem tökéletes vagy akadályozott, illetve ahol a szájüreg természetes tisztító mechanizmusai nem érvényesülnek. A fogainkra rakodó lepedék “kikristályosodásával” alakul ki a fogkő, amely fogkefével, és az otthoni szájhigiéniás eszközökkel már nem lehet eltávolítani. Ezáltal a fogkő, a rajta levő lepedékkel együtt egy folyamatosan növekvő baktériumtelep, mely állandó gyulladást tart fenn a fogíny, illetve a fogágy mentén.

Fontos, hogy a fogkőeltávolítás rendszeresen, legalább félévente megtörténjen.

A fogkőeltávolítást ultrahangos eszközökkel, kiegészítve magasnyomású sópolírozással végezzük.

A tökéletességre
törekszünk

Fogtömés

Szuvas, lyukas fog hideg-meleg érzékenységtől a kínzó nagy fájdalmakig okozhat panaszokat.

Implantátumok

Szájsebészet

A nem megmenthető fogakat, foggyökereket el kell távolítani, mert súlyos szövődményeket, gyulladást, gócot okozhatnak.

Fogfehérítés

A fogfehérítést megelőzően minden esetben javasolt a professzionális fogkőeltávolítás, tisztítás.